До
ВСИЧКИ ЛИЦА
ПОКАНА
За участие в процедура за избор на изпълнител на
доставка на канцеларски консумативи
"Столичен автотранспорт" ЕАД, гр. София, ул. "Житница" № 21, тел: (02) 955 52 95 на основание чл. 2 б и чл. 2 в, ал. 1 от НВМОП и Заповед № РД 09‑20 / 14.02.2012 г. на Изпълнителния директор
ВИ КАНИ
Да представите оферта за участие в процедура за събиране на не по–малко от три оферти с предмет: „Доставка на канцеларски материали” при следните обособени позиции:
Позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали”
Позиция № 2 – „Доставка на консумативи за офис оборудване”
Позиция № 3 – „Отпечатване на бланки формуляри”,при следните условия:
1. Изисквания към обекта на процедурата:
Обособена позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали” в обем 19 800 лв. без ДДС за една година.
Обособена позиция № 2 – „Доставка на консумативи за офис оборудване” в обем 15 400 лв. без ДДС за една година, главно консумативи за печатащи устройства на офис оборудване.
Обособена позиция № 3 – „Отпечатване на бланки и формуляри” в обем 14 500 лв. без ДДС за една година. Отпечатването на бланките и формулярите се извършва по предоставени образци на Възложителя.
Доставката ще бъде за срок от една година. Изпълнението на доставките реално ще приключи след изразходване на договорените средства.
Доставката ще се изпълнява на партиди по конкретни заявки на Възложителя до склада на същия – гр. София, ул. „Житница” № 21. Срок на конкретната доставка – максимум 21 работни дни. Приемането и предаването става с двустранен приемо – предавателен протокол.
Доставката на канцеларски консумативи е по видове, съгласно приложените спецификации.
При получаване на всяка партида Възложителят има право да извършва оглед за външни видими дефекти, при констатирането на такива да отказва получаването. Изпълнителят ги заменя със същото количество, като срокът на доставка е предложеният такъв в офертата на изпълнителя.
2. Изпълнителят на доставката ще бъде избран въз основа на оценка на офертите по критерия „най – ниска цена” за всяка обособена позиция.
3. Офертите се подават в срок до 16.00 часа на 21.02.2012 г. в деловодството на „Столичен автотранспорт” ЕАД – гр. София, ул. „Житница” № 21.
4. Офертата трябва да съдържа: данни за участника, който прави предложението, в това число съгласие при получаване на всяка партида и при констатирани външни видими дефекти да ги заменя със същото количество и да осигурява пълна техническа и технологична помощ по отношение на доставяните изделия; ценово предложение, както и най – малко три препоръки за добро изпълнение на доставки на канцеларски консумативи.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, върху който са посочени подателя, адреса за кореспонденция, лице за контакти, телефон и по възможност факс.
Всеки участник има право да представи само една оферта, която може да бъде за една, за две или за всички обособени позиции.
Оценяването на ценовото предложение ще се извърши на база средна цена.
Средната цена ще се образува като сбор от предложената цена по техническата спецификация за всеки артикул по обособената позиция, за която се участва, разделен на общия брой на всички артикули за тази обособена позиция.
5. Подадените оферти ще бъдат отворени на 23.02.2012 г. в Заседателната зала на „Столичен автотранспорт” ЕАД – гр. София, ул. „Житница” № 21.
Приложение: Технически спецификации и пълно описание на обекта на поръчката, образец на ценово предложение.
Д о к у м е н т а ц и я: