ПОСТАВЯНИ ПРЕД ТРАНСПОРТНИТЕ СРЕДСТВА ЗА ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ;
ЕКОЛОГИЧЕН; ИДЕАЛНО РЕШЕНИЕ ЗА ГОЛЕМИЯ ГРАД
- Нов тип двигател MAN с електронно регулиране, разработен за изгарянето на сгъстен природен газ – метан, отговарящ на всички Европейски екологични изисквания
- Ниска емисия на вредни газове - стандарт EURO 6. Спирането от експлоатация на не по-малко от 130 броя стари съчленени автобуси, ще спести на столицата вредни емисии от тях за над 130 тона годишно
- По-безшумен от автобуси с конвенционални дизелови двигатели
ТОЙ Е ИКОНОМИЧЕН, С МОДЕРНА КОНСТРУКЦИЯ И ДИЗАЙН
- Съществено по-ниски експлоатационни разходи, в сравнение с дизеловите
автобуси
- Дълъг срок на експлоатация - благодарение на използваните в
конструкцията му неръждаема стомана, алуминий и пластмаса, корпусът
на автобуса е дългосрочно защитен срещу корозия
- Композитни резервоари с алуминиева сърцевина за сгъстен природен газ
- Лесна поддръжка, наличност на резервни части и оторизиран сервиз
- Елегантен външен вид със заоблени външни детайли
ТОЙ Е КОМФОРТЕН ЗА ПЪТНИЦИТЕ
- Изцяло нисък под, без стъпала. Плавна работа при тръгване, ускоряване и спиране на автобуса. Естетичен външен вид, конфортен и ергономичен интериор
- 4 двукрили врати с широчина 1250 мм
- Наклоняване на автобуса при спиране на спирка за улесняване на качващите се и слизащи пътници
- Платформа за качване на детски колички и такива за трудноподвижни лица и стоп-бутон за слизане
- Улесненото качване и настаняване на трудноподвижни лица ускорява потока на пътниците
- Звукова сигнализация за незрящи хора при предна врата
- Съвременни електронни светещи указатели на маршрута
- Превозното средство е напълно климатизирано
- Високоговоряща система за информационно обслужване на пътниците в салона
- Диференцираното аранжиране на седалките (44 броя, включително 4 седалки за трудно подвижни лица-приоритетни седалки), свободното пространство за правостоящи (106 лица), с тръбна арматура за захващане и висящи ръкохватки, предлагат добра функционалност в салона и удовлетворяват изискванията на пътниците за комфортен европейски транспорт.
НОВИТЕ 126 БРОЯ ГАЗОВИ СЪЧЛЕНЕНИ АВТОБУСИ СА:
- Договорени след проведена от „СТОЛИЧЕН АВТОТРАНСПОРТ” ЕАД
открита процедура по Закона за обществените поръчки и съгласно
изискванията на Европейския съюз
- Със средства по ОП „Околна среда 2007-2013г.”, на която управляващ орган е МОСВ, бенефициент на проекта е СТОЛИЧНА ОБЩИНА, а „СТОЛИЧЕН АВТОТРАНСПОРТ” ЕАД е партньор
- Предназначени са за обслужване на най-натоварените автобусни маршрути в централната градска част на София
- С експлоатационен срок от минимум 8 - 10 години
- Икономични: разходите за гориво при двигател с CNG са с над 30 % по-ниски от тези с дизелов двигател